Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

U divadla mi absurdní nadsázka nevadí (líbí se mi) :-).

U politiků mi jejich divadlo ovšem moc potěšení nepřináší :-P,

0 0
možnosti
Foto

Pokud stále platí, že umění (roz. kultura) je odrazem své doby a dokonce ji trochu předbíhá, máme se - soudě dle Vašeho blogu - nač těšit. ;-)

2 0
možnosti
JS

J85a43n 35S79n34o49p66e54k

29. 12. 2020 12:14

Obávám se, že se skutečně máme nač těšit :-)

1 0
možnosti
MS

To antihrdinství vnímám hlavně u dejvického divadla. V seriálech jako Kosmo, Dabing street, nebo zkáza divadla pokaždé vidím, že humor dejvičáků je surově hovadský a to mám rád. Škoda že Kosmo skončilo na osmi dílech.

U těch herců se mi líbí ta všestranost. Jak ve zkáze divadla dokázali "kopírovat" pohyby Spejbla a Hurvínka až jim z toho japonský divák umřel smíchy mi zůstane v paměti napořád.

0 0
možnosti
Foto

Myslíte jako "DD" - náš kulturní předvoj? ;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 15,30
  • Průměrná čtenost 425x
Nepovažuji se za nijak zvláštního či mimořádného jedince. Má neobyčejnost spočívá snad jen v mé obyčejnosti.

 

Kontakt: jansnopek@hotmail.com

Seznam rubrik