Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Díky za připomenutí opravdu legendárních aut a taky za zmínku o F. A. Elstnerovi, díky jehož, myslím nedoceněnému dílu "Motorové opojení" vím vše o funkci aut.R^

1 0
možnosti
JS

J87a23n 89S12n48o98p73e29k

10. 3. 2021 19:09

F. A. Elstner už bohužel dnes není tolik známý jako třeba Hanzelka se Zikmundem. A to je škoda.

1 0
možnosti
VV

Kazdy mame jiny vkus. Ja bych si nevybral ani jedno.

0 0
možnosti
JS

J72a46n 83S15n30o39p82e12k

10. 3. 2021 19:09

Dnes jezdí v těchto autech opravdu už jen nadšenci.

0 0
možnosti
JM

J43a51n 59M21a80r87e91k

10. 3. 2021 15:15

A co Tatraplán?

0 0
možnosti
JS

J59a24n 42S91n73o72p63e77k

10. 3. 2021 16:37

Ten je nádherný, svým charakterem ale mezi lidová vozidla příliš nepatří, to spíše Tatra 57.

1 0
možnosti

Z této nabídky je u mě vítěz VW Brouk. Moc pěkný vzhled, držák, a bylo v něm bezva svezení (jako spolujezdec). Velká výhoda byla ta klopená karosérie. Menší řidičky z něj dobře viděli.

A pak Mini. To se nedá přehlédnout.

1 0
možnosti
JS

J69a71n 65S96n40o77p59e98k

10. 3. 2021 16:37

Skvělá volba :-) R^

1 0
možnosti
AL

Moc hezký článek, akorát škoda, že autor nepřipojil fotografie. To je pak informace jen napůl.

1 0
možnosti
Foto

Jsou i tací, co ona auta pamatují, jinak je lze díky netu i dohledat i s obrázky. Pokud by tak učinil autor, byl by z článku spíše fotoblog:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ I já bych si vybral;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 15,37
  • Průměrná čtenost 425x
Nepovažuji se za nijak zvláštního či mimořádného jedince. Má neobyčejnost spočívá snad jen v mé obyčejnosti.

 

Kontakt: jansnopek@hotmail.com

Seznam rubrik